eEm MIn Underbara vackra lilla vän =)

Sluta oroa dig är du snäll :)
Hade det varit något hade du väl ändå vetat det vid det här laget :D
Jag har bara haft en tuff första vecka och nu väntar en till, har allmänt dämp och nu några timmar senare är jag rent störd som vanligt igen så det är bara till att ta det jag skriver och säger med en nypa salt :P
Saknar dig och Amanda väldigt mycket och hoppas ni har tid att träffa mig snart, en helg eller så, Men som sagt ni vet om att är det något jag stör mig på så säger jag det :P<3

*************************

Har inte varit inne på ett tag av blandade anledningar som jag inte orkar dra upp :P
men en anledning är att jag inte pallat :P
Jag ska gå och öva på piano läxan nu så om ni har tur skriver jag imorgon :P
Goodnight sunshine :P

Massa Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0