Daddy's B-day ;)

Ja då vaknade man kvart över elva idag då :P
Pappa sa rise and shine och vi fick dra oss upp ur sängen, han tyckte vi skulle väckt honom, så jag sa att då får han attans gå upp lite senare ;)
Haha jaja jag tog disken och dushade och klädde på mig o.s.v.
sen så åkte resten iväg för att handla eftersom häxan kommer hit så nu sitter jag här och bara vill att tiden ska gå långsamt...
Men man  måste möta sina rädslor, lika så sina hatobjekt så det ska väl inte vara allt för svårt.

I alla fall så fick pappa en present i morse, en gullig rätt stor flaska med baileykräm på bottnen så fyller man den med vodka och dagen efter har man en flaska baileyshots haha :D vi tyckte de va förbaskat rolig xP
Han blev glad i alla fall och det tycker jag är huvudsaken :)<3
Sitter och lyssnar på Elvis, han är en sjuk artist men kanske inte riktigt min stil, ville hellre lyssna på Sigur Rós men ja Pappas dag, Pappas choise. :D

Nej men vi hörs senare :P

Lot's of love and power to the people ;)<3
"Word"


Jag vet att jag är konstig men jag längtar faktiskt till hösten xD

Kommentarer
Postat av: eEm <3

happy b-day till din pappa :D i efterskått dock (förlåt) <3

2009-07-21 @ 21:47:51
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: eliot

haha det är lugnt :) han säger tack :P

2009-07-22 @ 13:39:57
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0