feel I'm losing the grip

Hejsan hoppsan alla vackra människor :)
Ja gårdagen va väl kanske inte superspeciell mer än att pappa väckte mig vid tio men jag mådde i hundra så jag sov i två timmar till, dock hade man kunnat sova lite längre....Men men pappa och jag åkte till tippen så vi blev av med allt skit som legat och skräpat här :D
Efter det åkte vi till Q8 för att tvätta bilen och äta glass :D Gottgotteligottgott :P<3
Sen kom vi hem och jag fick 200 för att tvätta pappas bil och mamma satte in 250 som jag har i månadslön. sen åkte jag in till stan vid 6 för att träffa B, hennes mor och mors kompis xP Tittade på nysningen som va fruktansvärt rolig och jäkligt bra faktiskt :D Vilken tur att jag hängde med, tack för att du frågade B<3

Mamma hämtade mig i malmö och vi åkte hem och grillade kyckling :) MUMMA på det mmhm :D
och jag hade köpt två nya filmer, Dr.seuss- Katten och Charlie and the choclate factory, som zaga och jag tänkte se på, så henne ramade jag ner till statoil klockan tio på ett halvluftat däck men men det gick :D

Idag händer inte jättemycket :P
Ev. Prata lite med Mattiashjärtat på sms om man kommer på något att prata om ( så attans mysigt att prata med den människan) <3 Sen klockan sju är det dags för PARTY (inslag av ironi) hos mina kusiner :D ska bli skoj, grilla, massa skumma påhitt och ja allmänt trevligt :P
Sen vet jag inte så mycket mer för tillfället. Svårt att tänka såhär tidigt på morgonen men har varit vaken sen klockan 5 för att det började DAMP REGNA och husvagnen är ju som den lilla resonanslåda vi alla låter oss älska :P
Men men inte mer än härda ut och prisa (inte gud men något coolt, typ bob marley) för att det slutar vid kvart över sex :D

Nu är dte så att jag inte kommer på något annat meningslöst skräp att skriva så alla älskade människor som läser detta, känner ni mig kan ni väl smsa en rad eller två så man vet att ni inte glömt en ;)<3 Nej men allvarligt nu, (och det säger jag med en allvarlig min, jag menar lite spänning ska det väl vara) , BEHAVE xP
wow där släppt spänningen va ;D

Aja Massa kärlek på er folk :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0