Hejsan i lådan :P

Godmorgon vackra världen :)
Nu har jag kommit hem efter att ha varit hos mina kusiner i 3 dagar. Det har varit väldigt roligt och blev det katschinga i lådan :P
Vi har spelat "little big planet" (jag är bara en bana efter dem!!!!)
Men ja vi fick 20 spänn var för att riva taperterna i ett rum och sen fick jag 200 i hemlighet för att jag hållt koll på grabbarna :D  Sen hade vi myskväll med film och så igårkväll. Imorse väckte Jan mig klockan 8 och körde hem mig för jag skulle till tandläkaren 9.15 så dem kunde kolla mina gaddar, hihi inga hål och fina tänder (SCORE!!)

Sen kom jag hem och käkade glass och picnika en bild på sötaste Amandalicous ;)
Nu sitter jag här som ni kanske märker och skriver blogginlägg, saknar eEm och Amanda <3 Syster är i danmark på mors jobb och sitter och häckar, så får se om jag kanske åker tillbaka till mina kusiner sen eller om jag stannar här och vilar.  Men har man varit uppe vid 8 varje morgon i en veckan så har man :D

Massa kärlek folk. Word ;)<3


Så har vi bilden på Amanda, min körsbärsblomma <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

maj lovar that picutreee :D danke schön love <3!

och aaaa, du får smuggla med dig isf ;D:D!!

2009-07-16 @ 21:17:12
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: eliot

haha yaay :D<3

2009-07-17 @ 12:59:00
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0