inhale love, exhale trubble

Ja då har äntligen Farmor dragit sin kos. Efter att vi ätit frukost med dem så somnade jag på soffan och sov tills dem hade gått, niice. Nu sitter jag här och väntar  på att pappa ska bestämma sig om vad han vill äta och så. Än en gång är jag fruktansvärt uttråkad och har försökt spela kort men det är inte så skoj att spela ensam.
Men i kväll ska zaga på bio men jenny så jag smsa Amelie och frågade om hon hade några planer för kvällen och imorgon ;) så jag får vänta på att hon ska svara moi :D

Typ 4-5 veckor ledigt kvar rätt nice faktiskt så jag ska slappa och träna sista veckorna och sen så ska jag försöka skriva ny musik och få i gång inspelningsgrejerna.
ha de niice tills vidare ;)

Massa kärlek folk ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0