Jasså? :)

Ja idag skulle eEm och jag då ha träffat linus, men klockan 9 PÅ MORGONEN smsar han och säger att han är sjuk, och jag och eEm som sover vid den tiden i husvagnen, tänker att liksom vi vill sova lite till så det fick han med göra..Men i slutändan bangade han ändå och jag och eEm åkte till stan själva och köpte lite saker som vi egentligen inte behövde ( BIG SURPRISE?? :o )  

Men sen kom vi hem och träffade B och Liwi i en timme kanske sen skulle jag laga mat till familjen.
Träffade mormor och morfar och fick manetas för att zaga och jag tvättat hans bil :) YAY!!!
tur det för jag tog slut på mina pengar idag när jag köpte en finfinfinfinfinfin tröja :D MUMMA PÅ DEN ALLTSÅ!!!! ;)
Nu sitter jag i husvagnen med Zaga för hon kan inte sova i sitt eget rum i natt eftersom där va en spindel där, Aja så länge hon inte tjatar om att få datorn så är det helt lugnt för mig :D

Mumma och massa kärlek på er :D


Haha diggar den här bilden :D I've become quite straaaange XP<3
"Bohem/hippie dock drogfri och nykterist" -bra talat Eliot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0