mumma :P

hej hopp alla solstrålar :D
Jag har precis varit ute i det vackra vädert och pantat burkat och handlat fiskpinnar, inte världens godaste men resten av familjen verkar gilla det så ja :P Och imorgon ska mästerkocken, jag då, göra köttfärspaj (än en gång inte mitt val )

Idag händer inte mycket, va duktig ocg städa hela huset igår, tvättade all tvätt som fanns att tvätta och tog disken och mitt rum så lite stolt är man. Men nu finns det inget att göra här hemma så det blir väl att spela lite crazy planets på facebook och käka nektariner för fulla muggar idag hihi :D
Men det va det mesta för nu så vi hörs lite senare dudes ;)<3

Massa kärlek :D



Lite flipp kanske men ja synd att klaga ;9<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0