Räcker det om jag älskar dig?

Jag har som sagt varit sjuk hela veckan men det börjar släppa nu eftersom jag är fullproppad med te och halstabletter :D
Har faktiskt jobbat lite i trädgården trots att jag va sjuk, inte mycket friskare tacka vare det men lite rikare (A)
och Idag va pappa och jag på ikea och fixa lite stuff och sen åkte vi till ICA där jag köpte en överraskning till Amanda tills hon kommer hem + stärkande nagellack så mina naglar inte går i kras hela tiden!!!, och jag fick lite presenter av pappa: En bok som jag sjukt gärna ville ha(in english, JATACK) , B&J(Mumma) , och halstabletter :D TackeliTackTack <3

Jag har snart läst ut Magi, lite stolt eftersom jag gjort det på två och en halv dag ^^
Sen ska jag låna "De fördömdas drottning" på måndag förhoppningsvis ;)

Imorgon blir det lite trädgårdsrensning och även ett besök i Malmö för att visa Pappa fotöljen jag vill ha och så ska han fundera på om han kan låna mig pengar till den :D<3
Och på sent på kvällen kommer Mamma och Zaga hem så ¨då blir det lite mys kanske :)<3
Nu ska jag fortsätta att läsa så vi hörs kanske imorgon :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0