solsting.

Ja då får man väl uppdatera bloggen lite eftersom det va ett tag sedan man gjorde det sist. Inte mycket har hänt sedan sist om jag ska vara ärlig.
Jag va på tosselilla i fredags med mina småkusiner, moster och min syster. Väl på virvelvinden började han som skötte den le mot mig, väldigt weird men det visade sig att han va väldigt trevlig. Linus, som han heter, ska träffa mig och eEm baby imorgon så vi får se vad vi hittar på :)

Har haft solsting sedan i fredags då med, antagligen för att jag äter och dricker alldeles fel. Men idag så har man vatt helt konstig i huvudet och sen så tvättade jag bilen och nu sitter jag och har mysigt med eEm och en annan skum figur som kallar mig dumma saker xP
Men men nu har jag uppdaterat litti :D

Massa kärlek folk :)

P.s. Hade sjukligt roligt med Mattias igår (som vanligt dock). Vi ses för lite, han är ju bara bäst ;)<3


Kommentarer
Postat av: eEm <3

och linus var en mes som banga... men ja :) loveovelove<3

2009-07-07 @ 20:48:24
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: eliOt

haha yäääes he was :D

lovelovelove

2009-07-07 @ 23:20:16
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0