Trött

Ja hej nu har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag igen men har verkligen inte haft orken till det. Men lite snabbt så kan jag ju bara säga att jag träffade eem och Jocke i måndags och sjöng i onsdags (gick rätt okej).
Idag blir det mysig myskväll med eembaby och bitcho, husvagnssnack och sånt hahah :P
Sen på söndag blir det att packa för jag åker ju till Laxå utanför örebro (Närke) för att hälsa på min syssling en vecka, ska bli skojskoj :)<3
Dock hatar jag att åka tåg själv speciellt eftersom jag måste byta, och det gick inte att övertala Mattias att följa med mig heller x)
Men jag har köpt ett ecovänligt skrivblock till mina låtar, tar med mig gitarren och leo och jag har med mig mina isländsk-papper så jag har lite att göra hihi :)
Och så har jag äntligen fått låna den tredje boken av fem i vampyrkrönikan så de e niiice :P
Det enda som suger är att jag inte har några hörlurar till att lyssna på musik :'''( hur faaaan ska jag klara mig utan att lyssna på musik :S

Massa kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte hur du ska klaara di utan musik :O fixaaaa hörlurar!! hahah ska du ha gitarr på tåget xD?

2009-07-31 @ 17:29:29
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw... din rubrik är att dö för ;) hahaha.

2009-08-01 @ 23:34:47
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja fatta så jobbigt det va att ha den med på tåget xD

2009-08-09 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0