Drömmar och drömmar och drömmar, jag är full av dem

Hej igen, fick tag i Amelie hon ska bara snacka men sina päron så kommer hon eventuellt hit :p
Mamma och jag har precis kommit hem, vi lämnade Zaga och jenny i malmö på bion och så handlade vi lite godis på vägen hem sen, sjukt gott eftersom det är min sista godispåse. Måste börja spara och man sparar massor på att inte äta/köpa godis så if that's what I have to do then that's what I will do :D

skrev lite på en ny låt idag men är inte super nöjd med den än, men det känns som om det är på väg att bli nice :D
hade jag haft min fotölj hade den blivit så attans GREAT haha :D
jag känner mig så pepp och fylld med energi så jag vill bara göra saker hela tiden, skratta, och ja en massa. Har blivit helt fixerad vid att köpa möbler och små designade klockor,tavlor, lampor till mitt rum, vill göra det till MITT rum så att det liksom märks att det är jag som bor där. Jag vill kunna sitta i min fotölj och drömma mig bort till ett 100 år gammalt engelskt bibliotek, eller sitta i sängen och drömma mig bort till Narnia eller något, känna täcket som ett snötäcke över mig som omsluter mig, eller titta ut genom fönstret och känna hur jag flyge i väg med luften under mina vingar. Ja som sagt jag är väldigt bra på att drömma, det är väl det enda jag gör men det får man leva med :D<3

Usch vad jag hoppas att jag får låna pengar av Far till fotöljen, det skulle betyda mer än avd man tror, det känns som en del av mig när jag sitter i den. Jag kan bara se hur fantastiskt det kommer bli med den i ena hörnet och gitarrerna som hänger på väggen, ja det är perfekt haha iiiiiih vad pepp amn kan bli av drömmar och bilder man har i huvudet :P

Men nu ska jag försöka få med Mamma ut på en promenad i det svala vädret :)<3
Massa kärlek, Peace out dudes ;9<3


eEm & Amanda, jag älskar er djup och är väldigt stolt över er, saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig oxå! och jag är med stolt över vad du har åstadkommit hitintills i ditt liv än så länge! <3

2009-07-26 @ 19:10:48
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: ellie

thx darliiiiiing !!!!!!!!!111

2009-07-31 @ 13:41:22
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0