swoooosh

hej igen, klockan är tio i elva eller något liknande nu. Jag har fortrfarande inte släppt datorn, inte för att jag gör mycket på den just nu men jag har inget att göra förrän ikväll så ja :)
Pappa kom in vid 9 och väckte mig och zaga och så skulle vi hämta systers legitimation och mitt övningskörningsgrejsimojs menmen pappa fick åka själv för vi hittade inte mina papper x|

Mitt huvud är fyllt med tankar men inga som riktigt fastnar och utvecklas, jag tror jag börjar bli smått förkyld, med tanke på att jag fryser hela tiden och så orkar jag inte hålla huvudet uppe. Men man får väl försöka tänka på något annat lite mer positivt som att en av mina bästa vänner har det trevligt på väg upp till Stockholm och att man ska träffa småkusinerna ikväll :)
Jag tror inte Mattias har vaknat än, han brukar inte göra det förrän 13.00 och jag vill inte väcka honom heller :P
Jag har funderat på att skaffa skype ett tag men jag ska nog prata med mamma om det först så man inte sabbar hennes dator ;)

Jag har lite nya ideér till låtar och så men som sagt mina tankar stannar inte allt för länge och jag har inte direkt fått någon inspiration heller.
När jag pratade med Amandoush i förrgår så kom jag att tänka på något jag fann rätt roande, När hon åker på semester får vi ny tvättmaskin och när Sanela åker på semester ska jag till tandläkaren :D Visst är det spännande haha :P
haha nej men nu får jag kanske rätt på mina tänder i alla fall :P

Massa kärlek.

 Jag tror jag har glömt mig själv lite, vem jag är, vad jag vill, för jag hittar inte orden till mina texter...Det kommer säkert igen måste bara ge mig lite av den tiden jag faktiskt har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0