Sent/tidigt inlägg??

Skulle till stan vid elva idag men vaknade för sent så det blev stressigt och lite krångligt ;) Men det löste sig och Zaga och jag handlade "lite" :D
Dagens inköp: Yankees-tröja, två temuggar xD, james dean t-shirt, skjorta, väckarklocka och så ska jag förhoppningsvis få köpa en fotölj :D Som jag bara älskar men tydligen bara är vacker i min värld :D
Aja kom hem gjorde köttfärspajen som sagt, och som vanligt är jag ett geni i köket och alla älskade den. Sen spelade zaga och jag monopol och hon vann över mig för första gången under hennes livstid haha.

Fick ett sms av amanda att hon kommit fram säkert och att det kändes bättre, och det va väldigt skönt att höra, har oroat mig för henne så länge för att hon varit så ledsen men nu så verkar hon klara det rätt bra så jag är stolt över henne :)

Har precis tittat klart på "Dem kallar oss artister" med Maia Hirawata i det här avsnittet. Hon är grymt duktig och jag är fiskens imponerad av att hon gör allt själv :P
Nu sitter jag och förbereder mig på pappas B-day imorgon och häxan ska hit med farfar!! -.-'
Men i alla fall får göra det bästa av det och hålla mig på mitt rum xD
Zaga och jag sitter väl uppe till kanske 4, vi ska kolla miami ink och LA ink haha som igår och det va en av anledningarna till att vi vaknade sen så förhoppningsvis får man sova igenom Farmors besök xP
Men får jag tid ska jag försöka skriva lite nya låtar imorgon och så där :D

Massa kärlek. ;)<3



Asså som sagt Mumma på min mobilkamera xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0