When the world gets a bit lonly

Ja idag så fick man komma ut lite och träffade eEm och Amanda <3
Väldigt trevligt faktiskt och efter typ kanske en timme skulle eEm in på sommarrocken så jag och amanda tog en svedala runt promenad :)
Vi har alltid så bra konversationer och jag tycker det är roligt att prata med dig avd vi än pratar om :D
Tänka sig att vi träffade en massa skojiga personer på vägen :P
Hoppas du får en sjukt mysig semester nu och tänk inte på mig för mycket xP<3

Jag vill bara säga attt jag är stolt över dig för att du kämpar för det du vill och står upp för dig själv och dina åsikter, jag tycker du är en vacker person både på utsidan och insidan och du är mycker mer än du kanske tror ibland. Du ger mig mycket ljus i livet och jag är glad att du är min vän. Det mesta vet du kanske redan och även mer men jag ville bara säga det igen :D
Kommer sakna dig när du är i tyskland men jag kommer även vara lycklig för din skull för jag vet att du kommer vara lycklig, och även om du inte oroar dig för det ska du veta att jag finns kvar när du kommer hem igen :P<3
Jag älskar dig <3


Massa kärlek.

P.s. Andra som texten inte handlar om ska inte ta åt sig av att dem inte är inräknade eller mindre älskad. Texten är ämnad för en person jag hyser stor respekt och beundran för och skriven som en del av dagens händelser och situationer...


Kommentarer
Postat av: aoumandhaa

Ååå :')<3! vet inte vad jag ska säga... TACK(?!) men det räcker inte :( men ändå... tack hjärtat! jag älskar dig och din ord känns trygga. Som jag har sagt innan, jag tror på vad du säger... så jag är isåfall inte ensam om att stå för mina åsikter, osv :)

Vi ses snart! <3

2009-07-12 @ 10:57:02
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: eliOt

Klart du vet att jag inte förväntar mig något från dig mer än att du är ärlig mot mig som jag är mot sig :)<3

Vi ses snart :D<3

2009-07-13 @ 06:21:30
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0