eEm, my princess in shiny armour

Vaknade med så jävla ont i magen, trodde min mage skulle sprängas, har aldrig haft så ont i hela mitt liv..
Kunde inte hitta alvedon någonstans så då fick man plingelinga mammsen som ringde runt och frågade folk om dem hade alvedon, för jag var ju alldeles för borta för att kunna göra det själv, men hon fick inte tag i någons om kunde hjälpa så jag tog mig samman, någolunda, och ringde eEm mitt hjärta <3
Hon hade precis vaknat men kläde på sig snabbt och cyklade hit med tabletter, så jävla snällt!!!
så hon räddade min dag så jävla mycket och vet inte vad jag skulle gjort utan dig hjärtat!!!! <3

I alla fall så nu har eEm gått hem för att städa, men vi ska ses senare med...
Måste försöka komma ner till biblioteket innan dem stänger, annars fixar jag det imorgon antar jag :P Just nu sitter jag och funderar på kvällsmaten, mamma blir sen så jag ska bara laga mat till mig och pappa, vet inte om eEm vill käka med oss med? <3
Ska se om man kan träffa småkusinerna nu i veckan, man ska ju äga dem i tvspel litegrand xD nej men Lucas vill fortfarande lära sig binda krans så får väl lära pojken!! ;)

Men nu ska jag se klart den sjukt roliga brittiska komedin som jag tittar på xP
Well well lots o' love ;)<3 (det betyder, jaja massa kärlek) hahaha*


Kommentarer
Postat av: eEm<3

du kan alltid ringa mig <3 finns här för dig ALLTID <33

2009-06-23 @ 14:17:18
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: eliOt

Tack det betyder mycket!! <3

2009-06-23 @ 20:02:29
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0