Kvälls-inlägget ;)

Jaja eEm har kommit tillbaka nu och vi sitter bara och chilledillar i husvagnen, hann med biblioteket men dem hade inte boken jag ville låna inne så dem ställde mig i kö för den så jag hoppas idioten som han den läser snabbt! xP
Men som sagt efter biblan och ICA gick vi hem till eEm och lämna hennes cykel, vars däck small när hon skulle pumpa det, sen gick vi hem till Moi och lagade maten vi hade handlat, gott :)

Sen under tiden såg vi på film och eEm målade mina naglar :D
Så vi ska väl antagligen bara sitta här och ha det lagom mysigt och sådär...

men på tal om ignet, vår trädgård börjar bli riktigt fin och somrig nu, bär överallt och tjockt gräs, precis som en trädgård ska va :D Och vi får förhoppningsvis den nya soffan etc. denna veckan så vi kan möblera om vardagsrummet..är inte helt säker på avd som ska hända i köket men det blir säkert jättefint :D<3
Vill även måla mina väggar men det är kanske inte så lönt nu när det bara är några år kvar innan man prövar sina vingar och flyger ur boet :P
Men vi tar det en dag i taget :D
Om några dar kanske jag ska plantera några smultronplantor i en egen liten kruka hihi kan bli skoj faktiskt :P

Hoppas ni har haft en lika händelsefull dag som jag har, Massa kärlek!! :)<3


Kommentarer
Postat av: eEm<3

det var en massa massa mys :)!<3 men jag kommer inte ihåg vad sidan hette sm jag blev medled på dock xD var för trött tror jag xP men ja <3 har saknat d

2009-06-23 @ 14:19:12
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: eliOt

Haha den hette livemocha.com :D<3

jag med :'*<3

2009-06-23 @ 20:00:15
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0