Magic in an ordinary world..

Ja då är man här igen, redovisningen för dagen. Klockan är idiotiskt sent men kan man inte sova så kan man inte (A)
Dagen spenderades med Amanda som var så söt i sin sommargula klänning :')
vi vandrade omkring, först ner till ICA för att ahndla mat till min familj -.-' det blev tacos i alla fall ;) sen efter det gick amanda och ag och gungade (vår magiska plats), sen kom mor hem och då fick man börja laga maten, amanda gick hem och åt, och sen efter det träffades vi igen :P
lekte på en lekplats och gick nästan ner till byn igen :D eftersom jag gått barfota hela dagen har jag ONT i mina arma små prefa fötter haha xD
Aja i alla fall vi hade skoj ju, som du sa, det blir vad man gör det till :D

Orkar inte lägga in bilder på dagen nu :P
dem som vill se får kolla amandas blogg, behövs inte egentligen eftersom det typ är två pers som läser den här bloggen men ändå ;)<3

Massa kärlek.

Kommentarer
Postat av: aoumandhaa

stakars dina fötter alltså! :P Men aoup... snart är dem nog härdade för resten av sommarn ;)!

2009-06-25 @ 11:16:25
URL: http://ershaagen.blogg.se/
Postat av: eliOt

Haha Ja det får jag verklugen hoppas xD

hur är dte med dina tossår då :D

2009-06-25 @ 19:48:17
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0