So, I'm Gigi!! :D

Jag har många saker för mig, som många inte vet, men en del kan nästan läsa mig utan och innan; Jag äter popcorn ur påsen inte ur en skål, Jag dricker te ur skålar eftersom jag tycker muggar är för små, Jag har pennor i håret för att kunna skriva ner en text rad eller liknande innan jag glömmer det, jag blir hopplöst förälskad men ALLTID ratad.
Små saker som berättar vem jag är, jag har inga s.k "dirty little secrets", men jag har en som kanske skulle förklara allt jag gör och säger., hur jag beter mig o.s.v.
En hemlighet som kanske ingen någonsin kommer få veta men som gör att jag ler varje morgon jag vaknar och ler varje gång jag går till sängs, som gör att jag trivs med mig själv även om solen inte alltid skiner.

Kanske är det tack vare det som gör att jag är den kreativa i min familj, kanske är det tack vara min hemlighet som gör att jag repar mig efter nederlag, snabbare än andra.
Det är ingen stor hemlighet, inget spänningsfylld eller pinsam hemlighet, men en hemlighet som är min och som gör mig till den jag är.

Alla har den här hemligheten, inte lika, men alla har en hemlighet som de inte delar med alla andra, den hemlighet som får dig att le eller förstå dig själv och andra när inga leenden finns att finna.

Så ni kanske inte alltid förstår er på mig, men ni vet inte min hemlighet <3

massa kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0