Ytterligare en dag.

Vaknade vi 10 imorse och hade väl sovit 5 timmar då :)
Tittade på tv gjorde mig i ordning inför att luffy skulle komma hit så vi kunde hitta på nått skoj, men hon smsa vid tre och sa att hennes band ringt och sagt att de skulle repa kl.6 så då va det inte lönt längre. Så jag fortsatte kolla på tv och sen åkte jag till affären med mamma och köpte B&J, lämnade tillbaka Zagas och oscars film som de hyrt.
Nu gör mamma pirroger och sen blir det B&J och som valigt min älskade film.
Min röst har blivit sämre under natten så jag ska försöka undvika att prata mer ikväll och inte sjunga för mycket i skolan imorgon.

Prov i Gemu på tisdag pluggar som en idiot så jag hoppas verkligen att det går bra och att jag klarar G i alla fall :)

Massa kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0