förvirrad??

Hej igen,
Idag har varit den bästa och även den sämsta dagen på länge.
Eftersom jag är skakad och fruktansvärt förvirrad över det som inte va bra, så tänker jag lämna det ute..

Idag väckte mamma mig klockan tio för att vi skulle till IKEA, så vi åkte till stan efter att vi gjort oss i ordning, men det fanns bara rosa pyjamaser så det sket sig :( Sen så åkte vi till svågertorp och köpte sytråd och så köpte mamma boxningsskor till mig (hon lovade att köpa nya träningskläder till mig med, och jag köpte vanliga skor till mig för att mina andra inte hade någon sula kvar xD
Mamma köpte ett par skor hon med och en OddMolly-jacka som hon fick sjukt billigt ;)
Den va jätte fin på henne :D
Sen kom mormor hit och åt plockemat med mig, mamma och Pappa, samtidigt som de torterade mig med fotboll..

Imorgon ska jag sitta tre och en halv timme i bil för att åka upp och hämta Syster som jag saknar så det gör ont, är otroligt jobbigt när hon inte är hemma.
Saknar småkusinerna med :(
får nog ta och träffa dem någon dag...

En annan positiv sak är att efter bara tre träningar har jag gått ner rätt bra ändå :) Kanske inte syns men det känns :D<3


Boxningsskorna-dålig bild men massa mumma :D


Vanliga skorna - också dålig bild men också massa mumma :D

Lot's of love ;)<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Fina :D

2009-09-06 @ 14:51:31
URL: http://sorelle.devote.se
Postat av: eliot

Tycker du det :)??

2009-09-07 @ 18:30:14
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0