Imagine that..

Som amanda sa, Venus kan inte varit med oss igår..
Men som sagt gick träningen jätte bra och fick skjuts hem av Pappa, men under kvällen och natten blev jag jätteförkyld så nu är jag hemma från skolan, med täppt näsa och halsont.

Ska försöka åka till IKEA innan vecko slutet, följa Amandas tips om pyjamasen där :D
Behöver verkligen en ny, trött på att lappa mina pyjamasbyxor varannan minut, så kan man kanske sova lite bättre om nätterna.

Har fått in alla bilder på datorn nu från sommaren så ska försöka lägga upp dem på bilddagboken, eller så dyker dem upp här emellanåt :)
Har faktiskt inte mycket träningsvärk sen igår men det känns av lite i alla fall..


I örebro, bilden är tyvärr inte lika fin på datorn...

Massa kärlek :)<3


Kommentarer
Postat av: Amandaaa

venus hade problem ytterligare en dag kände jag! Fast idag har det varit en helt vanligt dag :) pust

bra att du följer det :D du lär icke ångra dig :D!

2009-09-02 @ 17:24:27
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0