Inte mer fredags-film för Eliot :O

Ja idag har varit en bra dag, allt löste sig med schemat när jag va inne och pratade med LasseT..
Efter skolan åkte jag vidare till jägersro och gick där själv i två timmar innan mamma kom dit, hon skulle klippa sig och sen skulle vi köpa glass.. Köpte post-it lappar till min kalender så jag håller koll på det jag ska göra. Jag har ju en tendens till att glömma viktiga saker xD

Pappa köpte hem massa gottit plockemat :D
Så vi åt samtidigt som jag fick stå ut med fotbollen, Sverige-Norge, till och med jag såg hur attans dåliga dem var!!
Efter det såg vi brokeback mountain och som vanligt när jag tittar på filmer med någonslags äkta kärlek, börjar jag gråta..Problemet med de två senaste fredagsfilmerna ajg sett, The Green Mile och BBM, är att dem har liksom rört mig så djupt att när något hemskt har hänt har jag börjat hyperventilera av "sorg" om man kan kalla det de. Tur att mor finns i dem lägena <3
Imorgon åker mamma och jag in till IKEA innan 11 så vi är där i god tid, jag köper pyjamas sen bär det av hem igen så att allt är fint när zaga kommer hem från sitt Landslags-grejsimojs :D

Nu ska jag varva ner med Midsommer Murders, brukar inte vara så mycket djup kärlek där som rör mig på djupet, dem avsnitten är mer mysiga, så nu ska jag titta på det och låta leo(mitt lejon) trösta mig med sin mysiga lukt..
Tur att han alltid finns kvar när ingen annan är där <3

Älskar blommor, som jag älskar dem. Känner dem fruktan för den dag dom
tynar bort? Känner dem den skönhet dom utsrålar, känner dom mitt avund
för dem?...<3

Massa kärlek till er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0