Måndaag!!

Ja som ni kanske vet är det måndag idag, och Eliot är tillbaka i skolan :D
Idag hade jag min första lektion i mitt nya ensamble, hade väldigt roligt och jag trivdes som fisken i vattnet :P
I ensamblet är det: André och Hampus på elgitarr, Tim på trummor, Erik på bas, Miran på piano och sen F(ph)ilip och jag på sång.
Tim tyckte att jag sabba deras dude-power men efter att jag sagt förlåt sa han att han skulle försöka se mig som kille XD
F(ph)ilip va jätte trevlig och rolig och hjälpte mig när jag inte förstod, och han är sjukt bra på att sjunga så jag gör det han gör haha! André och Hampus gör alltid sjuka miner så man får hålla sig för skratt så man inte börjar asgarva i micken :D

Så to sum it up, JAG ÄR MASSA NÖJD!!

Allt har flytit på lagom idag och jag har mått rätt okej men det kommer nog ta ett tag innan tomheten känns bearbetad. Men jag pratar med mamma,syster och underbara människor i skolan så är det hanterbart..

I går hämtade vi upp syster i växsjö, skönt att ha hem muffinsungen igen :) Tog lite bilder som kommer strax och fikade, mamma köpte även nya träningskläder till MOI så ny är jag fit for fight, bokstavligen :D
Känns som att även om allt är lite förvirrande i skolan fortfarande så börjar det lösa sig, bit efter bit, men känner mig ändå splittrad. Aja får göra det bästa av det :)
Zaga är i alla fall hemma det är det bästa och det känns som en lättnad :)<3

Idag hoppar jag över min träning och städar rummet, pluggar på piano,sång och gospelkören :) Kände att det behövdes en sådan dag..
I helgen ska jag försöka träffa Hampus och Lucas och se om dom vill käka chips ch spela tv-spel med mig annars får de som vill ses höra av sig under veckan, har inget bestämmt än :D<3

Växsjö:

  
 Sista bilden är från skolan som jag hittade på sanelas mobil idag när vi väntade på att kören skulle börja xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0