Onsdaaaag!

Idag hade jag *GOSPEEEEEL!!*
ohh vad jag älskar det, liksom man använder all energi till musiken även den man inte trodde man hade och efteråt har du mer energi än innan, helt omöjligt att inte vara glad efteråt :D
Styrkan i alla röster tillsammans, känslan i texten och fraseringen, känslan av att alla är där av samma anedning ;)
OHHHH MUMMA :D<3

så den 17 oktober åker jag in till europaporten på Gospel fest med massa folk från bland annat gospelkören i skolan :)
Snabb kurs i gospel och sen sjunger vi på gospelkonserten på kvällen med Cyndee Peters!!!
Jag säger bara HERREGUD I LONDON YEEEES!!!

Underbart färgglad bild från ettan: Miss Green, Miss Red, Miss Blue & Miss Puple :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0