Sjukkuren..

Andra dagen jag är hemma p.g.a. sjukissjukiset..
Bästa kuren som finns är ju självklart te, trolltider och halstabletter :D
Det som är jobbigast just nu är att varesig jag äter eller driker något så bränner det och känns som om det fräter på tungan :(

Men det blir skola imorgon i alla fall och sen kör/ku (sjunger nog inte så mycket på kören dock).em gamla narnia
Det bästa med förkylningar är att det smittar bara det första dygnen, sen är man hemma bara för att låta kroppen återhämta sig.
Wait....Ska hämta mer te :P

.....Så då har man fyllt på förrådet.
Det är synd att alla mina disneyfilmer och de gamla narniafilmerna är hos mormor och morfar. Fast det är mysigare att se på dem där för då ha man inte sett dem på ett tag :D
Dessutom har jag börjat vänja mig vid den stora spindeln som bor där...Lika stor som mitt lillfinger nästa (kroppen då)..Men i alla fall morfar Kallar den för spinny och mormor kallar den för otto, så det blev Otto Spinny, Lite gulligt faktiskt :P

Men på tal om djur så har ju pappa ställt upp sig i kö på en beagel som ska avlas nu i vinter, Men han vägrar gå med på att Astrid är ett fint namn till beageln, Zaga håller med och mamma håller med så varför kan inte pappa gör det också. Det är faktiskt ett fint namn på en hund :')
men nu ska jag sova middag så jag skriver kanske lite senare :D


örebro bild :)

Massa kärlek till alla solstrålar :P<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du inte smittar mig idag ;) heh! <3

2009-09-03 @ 09:13:52
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: eliot

Haha nej inget att oroa sig för :)

Förkylning smittar ju bara det första dygnet och vi har inte träffats sen förra torsdagen :D<3

2009-09-03 @ 10:48:14
URL: http://epus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0