Midsommar och undertankar

Glad midsommar! Som de allra flesta förhoppningsvis hade, har jag haft en trevlig midsommar. Efter nattens 3 h och 8 min sömn åkte jag, mamma och moster iväg till Field's i danmark, köpte en tjocktröja som jag redan samma kväll lyckades smutsa ner, vet inte hur bara!
Väl hemma från danmark åt vi lunch och jag somnade i hängmattan i några timmar.
Min syster åkte med hennes pojkvän och hans familj till en stuga för att fira midsommar, och kom hem brun som kanel <3
Är Åskars syster som tagit denna vackra bild :)
Idag blev det mest slapp, har varit ute och gått med syster, lekt med hunden, gått med Amanda och pratat lite om vad som hänt under dagen/natten..
Idag lämnade också mina kära vänner Sverige för England, saknar många redan och är sjukt avis för att jag inte kunde följa med ^^
Sitter nu och diskuterar foto med Åskar och bråkar med min kompis bror för att han tror han är smartare än mig!!
Hoppas alla haft en bra dag :) Massa kärlek <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0