Smultronsmak ska det va!

Godmorgon, jag har precis vaknat till med en stor skål melontärningar och smultrondricka, mumma är vad det är! Har ju flyttat ut till husvagnen vi har på uppfarten igen (som min egen lilla lägenhet), fruktansvärt mysigt men lite smått läskigt med alla ljud som förtydligas här. För att inte tala om när det regnar, det låter som stora stenbumlingar som är på väg att slå hål i taket, men efter andra natten här så har man vant sig vid ljuden så då är det som hemma.
Ska snart ut med minihunden och gå, plocka lite syrener till fönstren så det luktar gott när jag ska sova ikväll!
På fredag har jag sommaravslutning, jag är dock ledig hela denna veckan eftersom jag inte har några lektioner så denna veckan blir det till att ta det lugnt, det finns inte mycket att hitta på när dem man känner från andra skolor inte har ledigt än, men funderar på att åka till småkusinerna och leka nästa vecka när de också fått sommarlov, hjälpa deras familj med trädgården och den nya altanen!

Jag var faktiskt med dem på Ystad djurpark i söndags, och jag blev faktiskt glatt överraskad, trodde inte det skulle bli superskoj men jag har aldrig sett så mycket udda och fantastiska djur!
Det fanns bäverliknande djur till wallabys och lamor, lemurer, även zebror och svarta svanar. Det blev i alla fall många bilder och mycket skratt! 

Idag vet jag inte vad som händer, funderar på att gå ner och handla till middagen ikväll och ev. handla lite blomster

Men NU ska jag göra pannkakor, massa kärlek!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0