sommar?

Jag är nästan redan trött på sommarlovet, alla vänner åker iväg och gör saker tillsammans, ändå är jag kvar bortglömd med mina förbaskade tankar som inte ens jag står ut med. Genom att lyssna på alla andras kärleksproblem påmindes jag av att jag har mitt eget; Kärlek är obefintligt!
Det är en svår sanning att inse för någon som endast tror på kärlek av allt som finns att tro på!
Snart 18, okysst, oälskad..vad ska det bli av med mig?? 
Svårt att leva livet under en period som sommar, fylld med kärlek och känslor, lycka..., Jag har varit så glad för alla andra att jag förträngt mig själv och nu vet jag inte var jag ska ta vägen med alla undertryckta känslor, vill bara komma bort någonstans så jag kan börja om..
Kan knappt lyssna på en låt eller se en film utan att behöva gäspa bort tårarna, för inga tårar = inga frågor jag inte kan hantera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0