Sommaravslutning tvåtusentio

Sista sommarlovet för gymnasiet. Bara ett år innan studenten är avklarad, redan spänd ^^ Dagen saluterades av moder jord med en stor regnskur! men vad kan vara bättre än paraply, finklänning, vattentäta skor och stora djupa vattenpölar..det är kontrasten som gör det :D
Efter att jag kommit hem satt jag och spelade lite gitarr eftersom jag har mitt behov, sen kom syster hem och vi försvann in till stan!
Dagens Inköp: Grå cardigan från monki, Vit stor t-shirt med blomsterpeace-märke från new yorker, shorts från H&M och nya glasögon från bikbok..
ikväll blir det bara att dricka te för att få bort den härliga regnförkylningen jag fått från gårdagen, se på dunderklumpen eller någon annan mysig klassiker och äta popcorn!
Det var alles, massa kärlek! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0