Sommarminnen!

Har kommit tillbaka från affären, handlade lite glass och ett ben till hunden, tittar igenom ett block jag inte sett en förra sommaren med många minnen, låtarna jag skrev på flitigt förra året, klottret från myskvällarna med vännerna, det är nästan som att alla är närvarande, dofterna och känslan kommer tillbaka när jag läser! Tyvärr har mycket hänt sen dess och allt är inte som det var men nu är det sommar igen och nya minnen ska skapas :D
Detta året är det snickebyxor och frankrike som gäller för mig, den 10 juli åker jag och några andra vänner till Taizé och gissa om det ska bli underbart, så då bhöver jag mysiga kläder, så det blir snickebyxor i alla dess former!!
Medans jag drömmer om sommarlivet väntar jag på Emma för vi ska vara nördiga och prata genom videosamtal på skype! Och funderar på vad för roligt man kan göra efter avslutningen på fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0