Copil De Flori

Har precis skaffat Skype (Blomsterbarnet.) och Twitter (CopilDeFlori), egentlige bara för att fördriva tiden, men det kan säkert vara skoj! Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde heta det här med. Men min blogg-adress är fortfarande samma som innan, verkade inte kunna ändra den..
Fick äntligen installerat Vlc-media spelare, tack vare Isak, så nu kan jag äntligen se Duderklumpen och andra filmer dessutom på den här datorn.Älskar Dunderklumpen, det är en bra filmatisering av en fin tanke och det är äkta kärlek rakt igenom, total ärlighet och sköna figurer. En film man blir glad av hur många gånger man än sett den..
Har Varit vaken rätt länge nu, men jag somnade i nån timme under dagen så jag är inte speciellt trött..Men det va Gabi och Mattias, som jag hade så trevliga konversationer med så jag tänkte att jag kunde skriva ner lite vad som hänt, här.
Jag har bestämt att på mina, soon to be, gröna väggar ska jag måla vita prästkragar eller vita blommor i alla fall. jag tror det kommer bli riktigt fint. Jag ska bara få mamma att köpa hem färg någon gång ^^
Men nu har jag inte mer att säga så Dröm sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0